košík je prázdný

1Dynavix nepřijímá GPS signál, zobrazená poloha je pouze přibližná a nepřesná.
Zkontrolujte nastavení svého zařízení, přepínač u aplikace Dynavix v menu Nastavení > Obecné > Polohové služby musí být v poloze ON (zapnuto).

2Potřebuji mít k provozu aplikace aktivní datové připojení?
Ne, Dynavix je off-line navigace, což znamená, že vše potřebné je uloženo v paměti přístroje. Internetové spojení potřebujete pouze pro využití několika on-line funkcí, jako je Google lokální vyhledávání nebo sdílení pozice přes email.

3Aplikace se chová nestandardně nebo vůbec nepracuje.
Přeinstalujte program standardním způsobem. Postup reinstalace zakoupených aplikací je popsán na stránce podpory Apple.

4Mohu zdarma stahovat mapové aktualizace?
Ano, jak mapové aktualizace, tak nejnovější verze programu Dynavix jsou v současné době dostupné zdarma. Stahovat je můžete pomocí iTunes.

5Přestože jsem aplikaci opustil, stále slyším hlasové instrukce.
Novější zařízení mají multitasking, což znamená, že programy mohou běžet na pozadí. Bližší informace a způsob, jak aplikaci vypnout, získáte v manuálu k vašemu přístroji.